Regulamin

  1. Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez formularz zamówieniowy
  2. Pralnia przyjmuję zamówienie do realizacji według określonego cennika
  3. Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcie plam z silnych barwników (np. uryny z wełny, silnych barwników spożywczych, plam zapieranych domowymi sposobami, plam zapieranych nieodpowiednią chemią, które spowodują utrwalenie plam lub spalenie włókna)
  4. Dywany przed całym procesem prania jest metkowany, mierzony i fotografowany, a w szczególności miejsca uszkodzone
  5. Na dywanach wykonanych z włókna polipropylenowego w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać przetarcia będące wynikiem uszkodzeń runa
  6. Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu (Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność). Dywany klejone są przyjmowane warunkowo do prania
  7. Pralnia nie odpowiada za wady ukryte dywanu (wady konstrukcyjne ,wady dotyczące złego farbowania dywanu)
  8. Dywany wiskozowe(sztuczny jedwab) na skutek czyszczenia mogą zmienić strukturę runa( zmiana odcienia, zesztywnienie włosa
  9. Dywany i chodniki po czyszczeniu mogą stracić sztywność
  10. Dywany i chodniki wełniane mogą ulec niewielkiemu skurczeniu
  11. W przypadku stwierdzenia iż przedmiot może ulec zniszczeniu Pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi
  12. Ceny podane na stronie są cenami brutto, ale nie zawierają kosztów dostawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT
  13. Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2
  14. Ceny zawarte w cenniku nie zawierają żadnych ukrytych kosztów
  15. Czas realizacji zamówienie wynosi nie więcej niż 7 dni roboczych od chwili przyjęcia dywanu do prania( nie dotycz okresów przed świątecznych tj.: Św.Wielkiej Nocy, Św. Bożego Narodzenia. W tych okresach (czyli około 1 miesiąca przed) okres realizacji usługi może ulec wydłużeniu do 14 dni
  16. Dywany odbierane są osobiście
  17. Reklamacje przyjmowane są do 48h od dostarczenia/odbioru  dywanu drogą mailową. Pralni przysługuje 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku przyjęcia reklamacji koszt przesyłki ponosi firma. W przypadku nie przyjęcia reklamacji koszty przesyłki ponosi klient
  18. Dywan po wykonaniu usługi należy wypakować z folii lub ją otworzyć, aby miał dostęp do świeżego powietrza
  19. Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu