Regulamin
- Zamówienia przyjmujemy telefonicznie lub poprzez formularz zamówieniowy
- Pralnia przyjmuję zamówienie do realizacji według określonego cennika
- Pralnia nie gwarantuje całkowitego usunięcie plam z silnych barwników (np. uryny z wełny, silnych barwników spożywczych, plam zapieranych domowymi sposobami, plam zapieranych nieodpowiednią chemią, które spowodują utrwalenie plam lub spalenie włókna)
- Dywany przed całym procesem prania jest metkowany, mierzony i fotografowany, a w szczególności miejsca uszkodzone
- Na dywanach wykonanych z włókna polipropylenowego w miejscach intensywnie użytkowanych mogą pozostać przetarcia będące wynikiem uszkodzeń runa
- Dywany klejone, podklejane, usztywniane mączką kostną mogą ulec rozklejeniu (Pralnia nie ponosi odpowiedzialności za tego typu dywany. Klient zleca czyszczenie takiego dywanu tylko i wyłącznie na własną odpowiedzialność). Dywany klejone są przyjmowane warunkowo do prania
- Pralnia nie odpowiada za wady ukryte dywanu (wady konstrukcyjne ,wady dotyczące złego farbowania dywanu)
- Dywany wiskozowe(sztuczny jedwab) na skutek czyszczenia mogą zmienić strukturę runa( zmiana odcienia, zesztywnienie włosa
- Dywany i chodniki po czyszczeniu mogą stracić sztywność
- Dywany i chodniki wełniane mogą ulec niewielkiemu skurczeniu
- W przypadku stwierdzenia iż przedmiot może ulec zniszczeniu Pralnia zastrzega sobie prawo do odmówienia wykonania usługi
- Ceny podane na stronie są cenami brutto, ale nie zawierają kosztów dostawy. Na życzenie wystawiamy faktury VAT
- Każdy dywan o wymiarach nie przekraczających 1m2 liczony jest jak 1m2
- Ceny zawarte w cenniku nie zawierają żadnych ukrytych kosztów
- Czas realizacji zamówienie wynosi nie więcej niż 7 dni roboczych od chwili przyjęcia dywanu do prania( nie dotycz okresów przed świątecznych tj.: Św.Wielkiej Nocy, Św. Bożego Narodzenia. W tych okresach (czyli około 1 miesiąca przed) okres realizacji usługi może ulec wydłużeniu do 14 dni
- Dywany odbierane są osobiście
- Reklamacje przyjmowane są do 48h od dostarczenia/odbioru dywanu drogą mailową. Pralni przysługuje 7 dni na rozpatrzenie reklamacji. W przypadku przyjęcia reklamacji koszt przesyłki ponosi firma. W przypadku nie przyjęcia reklamacji koszty przesyłki ponosi klient
- Dywan po wykonaniu usługi należy wypakować z folii lub ją otworzyć, aby miał dostęp do świeżego powietrza
- Złożenie zamówienia oznacza akceptację regulaminu